Ändrade planer flera ggr om

Ibland blir det inte som man tänkt sig. 

Så blir de ofta då man inte har tillgång till ridhus. Som tex ikväll. Det fryser på och banan blir stenhård. Vägarna blir hårda och idag även hala då det varit fuktigt flera dagar. 

Så Belissima fick en promenad med litelite trav på de ställen där vägen tillät. Ändå lyckades hon halka till. Så hoppas hon inte sträckte sig bara. Det tror jag inte men ändå, lika bra att hoppas att de gick bra! Hon verkade inte bry sig utan ville fortsätta trava. Men nej du lilla räkis! 


Doris fick en skrittsväng. Vi red in på en lägda en bit hemifrån och skrittjobbade lite. Vi travade två korta svängar med. Hon var så taggad idag, hujedamig..

Imorgon blir det inte heller som jag hade tänkt. Tanken var ju att Ingela skulle rida Doris. Men hon var redan Bort lovad, hon hade glömt det då vi bestämde dag i måndags. Attans! Men vi tar det nästa vecka eller något. 

Så imorgon. När båda skulle gå i ridhuset egentligen, så får vi se. Det lutar åt att jag åker med bara Doris. För som sagt Belissima behöver inte sättas igång hårt. Utan det bästa för hennes skada är en lång mjuk start. 

Nu ska jag duscha och sen sova och knapra värktabletter, för det är något bakom min vänstra visdomstand som är helt fuckat och gör sjukt ont typ ända ner i käken. Kanske jag håller på att skapa en foderficka som kamelerna kan få?;)

Snart kommer även en present jag beställt åt kamelerna! Jag hatar att vänta. Så att paketet inte skickades förrän i eftermiddag gör mig gaaaalen! Jag beställde i söndags, och hatar man att vänta så är det hur länge som helst!

BYE!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0