Oppfinnarjocke!

ÄNTLIGEN! Ikväll ska jag provköra en uppfinning på Doris. Den ni!

Kanske någon där ute som testat redan? Jag har köpt ett träns från PS och ska koppla på micklemtränsets nosgrimma. Har varit sugen å testa i över ett år! 

Doris fungerar absolut bäst på micklem. Hon är en väldigt känslig häst som tydligt visar vad hon gillar och inte. Hon har väldigt lätt för att spänna till och tappa kontakten med bettet osv. Men med micklem blev hon mycket lugnare direkt. Så då började jag fundera. För att få nackstycke med en bra bred platta så behövs ett PS. Och i helgen hade dom ju 40% på akademiska träns! HUR perfekt??? Jag har köpförbud. Men jag kunde inte motså detta. 

Bild från ps hemsida.
Bild från strömsbergsgård,

Jag har nog ingen som kan följa med och filma. Så det är ju lite tråkigt.. men det blir alltså Doris till ridhuset ikväll. Planen är bara att jogga och jobba igenom sidorna. Imorgon ska hon klippas och på lördag är det lösgörande dressyr för att sedan träna för Marc på söndag. Jag måste välja outfit också. Och se till att vi får med en kameraman för att föreviga det kaoset som kan bli;)

BYE!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0